سبد خرید 0

ترازو لیبل پرینتر مدل MK II، نسل سوم ترازوهای رادین

9 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 13 مرداد 1397 در ساعت 16 : 43 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

 

سومین نسل از ترازوهای فروشگاهی شرکت رادین (آروین دوساری) یکی از پیشرفته‌ترین مدل‌های ترازوی فروشگاهی ساخت داخل است. ترازوی مدل MK II شامل دو نمونه علمک‌دار و بدون علمک است؛ که تمامی مشخصه‌ها و قابلیت‌هایشان یکی است؛ جز در حافظه مستقیم. این ترازو به عنوان یکی از دستاوردهای صنعت توزین و ترازوی داخل شمرده می‌شود که با بهره بردن از بسیاری از قابلیت‌های نوین و کارآمد، می‌تواند به عنوان ترازوی فروشگاهی کاملی شناخته شود و توان رقابت با بهترین ترازوهای دیجیتالی خارجی را نیز دارد.

این ترازو از طراحی بسیار مناسب و مدرنی برخوردار است. از طراحی لبه‌های تیز برای این مدل پرهیز شده است تا جلوه دوستانه‌تری داشته باشد. نمایشگر در نمونه علمک‌دار بر روی علمک تعبیه شده است و در نمونه بدون علمک، در کنار صفحه کلید جا گرفته است. هر دو نمونه دارای نمایشگر مشتری هستند. اندازه سینی 29×39 سانتی‌متر است و به قدر کافی برای توزین اقلامی با حجم و اندازه بزرگ مناسب است. ساخت ترازوی MK II به گونه‌ای انجام شده است تا در شرایط دمایی بین صفر تا 40 درجه سانتی‌گراد بتواند بهترین کارایی را از خود نشان دهد. این بازه زمانی با جغرافیای کشورمان نیز مطابقت دارد. ظرفیت توزین MK II برابر با 40 کیلوگرم است که با دقت 10 گرم همراه شده است. کمترین وزنی که این مدل می‌تواند اندازه‌گیری کند 100 گرم است. البته تکنسین‌های شرکت رادین امکان انتخاب دقت و حساسیت را برای کاربر فراهم کرده‌اند که خود یکی از مزایای بزرگ این ترازوی فروشگاهی دیجیتال است. 3 دقت 2 گرم و 5 گرم و 10 گرم برای کاربر قابل انتخاب است.

نمونه علمک‌دار MK II دارای 200 حافظه مستقیم و 100 هزار حافظه غیر مستقیم است. تنها تفاوت میان دو نمونه ترازوی MK II همین تعداد حافظه مستقیم است. با خرید هر یک از این دو مدل امکان به حافظه سپردن تعداد اقلام بسیاری فراهم می‌شود که فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای و طبقاتی را نیز اغنا خواهد کرد. یقینا به خاطر سپردن این تعداد از اقلام و اجناس، جستجو و پیدا کردن آنها نیز دشوار خواهد کرد. رادین برای آسان کردن این فرایند، امکان جستجوی کالا از روی بارکد و نام کالا را نیز فراهم کرده است. تمهیدات اندیشیده شده برای این ترازوی فروشگاهی ساخت ایران، تحسین‌برانگیز است. ترازو لیبل پرینتر رادین مدل MK II از نظر اتصال با دیگر دستگاه‌ها و بهره بردن از اتصال‌های شبکه و ارتباطی نوین نیز کاملا تجهیز شده است. اتصال به شبکه LAN و WiFi از کاربردی‌ترین و مهمترین این اتصال‌ها به حساب می‌آید. از طریق LAN می‌توان ترازو را در شبکه‌ای از ترازوها قرار داد و با بستر ارتباطی بی‌سیم نیز می‌توان ترازو را به دیگر دستگاه‌هایی که امکان اتصال به این شبکه هوشمند را دارند، متصل کرد. از جمله گوشی‌های هوشمند و لپ‌تاپ که از دستگاه‌های مهم و پرکاربرد است. این تنها رابط کاربری ترازو نیست. درگاه USB به MK II اجازه می‌دهد تا بتوان ترازو را از نظر نرم افزاری به روز کرد، اطلاعات را ذخیره کرد، آنها را انتقال داد و فاکتورها را برای نگهداری ذخیره کرد. قابلیت اتصال به کارت‌خوان‌های بانکی نیز میسر است. البته ارتباط با این دستگاه حیاتی برای هر ترازوی دیجیتال فروشگاهی امری بدیهی است. این امکان از طریق درگاه PS2 میسر می‌شود که ارتباط با کشوی پول را نیز فراهم می‌کند.

نمایشگر ترازو لیبل پرینتر رادین مدل MK II از نوع LCD است. در حالی که انتظار می‌رفت چنین ترازوی پیشرفته‌ای دست‌کم از نمایشگر LED بهره ببرد، اما رادین با تعبیه LCD، کاهش دادن قیمت ترازو را هدف گرفته است؛ تا امکان تهیه محصول خود را برای قشر بیشتری میسر کند؛ که باید معترف بود تصمیم ذکاوت‌مندانه‌ای است. این نمایشگر می‌تواند وزن را تا 6 رقم، قیمت واحد را تا 8 رقم و قیمت کل را تا 9 رقم نمایش دهد. علاوه بر آن، می‌تواند اتصال ترازو به برق یا باتری و مقدار باقی مانده از شارژ را نیز نمایش بدهد.

 

قابلیت‌های فراوانی پیرامون ترازو لیبل پرینتر رادین مدل MK II شکل گرفته است که نیازهای گوناگونی را برای فروشگاه‌ها برطرف خواهد کرد. تمامی قابلیت‌ها با وجود منوی فارسی ترازو به بهترین و آسان‌ترین شکل در دسترس هستند. امکان گرفتن انواع گزارش تفکیکی و کلی و روزانه و تاریخ‌دار و ماهانه و موجودی و غیره وجود دارد. امکان چاپ فاکتور فروش، فاکتور خرید و چاپ مجدد آنها میسر است. حتی در صورت نیاز می‌توان فاکتورهای گذشته را نیز با جزییات دوباره چاپ کرد. از آن بیشتر، می‌توان فاکتور را ویرایش کرد. امکان چاپ لوگو بر روی لیبل و کاغذ وجود دارد. با داشتن چاپگری حرفه‌ای و قدرتمند، MK II می‌تواند بارکد تفکیکی و تجمیعی چاپ کند. بارکد تفکیکی به بارکدی گفته می‌شود که برای یک محصول استفاده می‌شود و بارکد تجمیعی برای تعداد اقلام موجود در یک فاکتور تهیه می‌شود. امکان محاسبه ارزش افزوده اقلام و حتی مالیات تخفیف نیز فراهم است.

ترازوی لیبل پرینتر رادین مدل MK II به طور همزمان قادر است به 3 مشتری خدمات بدهد. در حالی که از قابلیت پارسنگ که برای محاسبه وزن خالص به کار می‌رود، برخوردار است، پارسنگ را جداگانه برای هر مشتری محاسبه می‌کند. در پارسنگ وزن جعبه یا طرف از وزن جنس مورد نظر کمر می شود. در ترازوی MK II رادین می‌توان وزن 30  جعبه را به حافظه دستگاه سپرد تا با سرعت بیشتری پارسنگ را انجام داد و نیاز به توزین مجدد جعبه یا طرف نباشد. علاوه بر فروش وزنی، فروش تعدادی نیز امکان دارد؛ حتی از حافظه ترازو. شرکت رادین برای امنیت استفاده از MK II نیز تمهیداتی اندیشیده است و تعریف کردن یک مدیر به صورت پیش فرض و دسترسی دادن به 10 کاربر تعریف شده، از جمله این تمهیدات است. حتی می‌توان عملکردهایی مانند گزارش‌گیری و ورود به تنظیمات و تغییر قیمت و فروش دستی را برای کاربران محدود کرد تا مدیر فروشگاه، تسلط بیشتری بر تمام کاربران و فروش ترازوها داشته باشد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()