سبد خرید 0

ترازوی سیم کارتی رادین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | یکشنبه 21 مهر 1398 در ساعت 17 : 0 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازوی سیم کارتی رادین نوآوری بسیار جالب و سودمندی است که برای اولین بار توسط شرکت مبتکر و پیشرو آروین دوساری در منطقه خاورمیانه طراحی و اجرا شده است. آروین دوساری نام شرکتی ایرانی است که در زمینه طراحی و تولید سیستم توزین فروشگاهی فعالیت داشته و با نام تجاری ترازوی رادین شناخته می‌شود. امروزه با پیشرفت تکنولوژی بسیاری از کارهایی که قبلاً زحمت بیشتری داشته و نیاز به صرف وقت و همچنین لزوم انجام حضوری آنها بود، راحت‌تر شده و به وسیله تلفن همراه و در کوتاه‌ترین زمان ممکن صورت می‌پذیرد. پیشرفت سریع تکنولوژی و استفاده روزافزون افراد از تلفن همراه به عناوین مختلف برای اموری غیر از تماس تلفنی و ایجاد ارتباط با دیگران، شرکت مبتکر و پیشرو ترازو رادین را بر آن داشت تا این بار هم با ابتکاری دیگر موجبات رفاه هرچه بیشتر مشتریان خود را فراهم آورد. پس امکان دریافت پیامکی گزارش کارکرد را از ترازوی فروشگاهی رادین طراحی و به مرحله اجرا گذاشت که باید گفت این تکنولوژی منحصر به فرد و ممتاز برای اولین در خاورمیانه توسط این شرکت ایرانی ارائه شده است. باید گفت شرکت نوآور و متخصص ترازوی رادین با تولید ترازو سیم کارتی رادین امکانات و قابلیت ها را برای یک ترازو فروشگاهی به حد کمال رسانده است.

ترازو سیم کارتی رادین به روزترین و مجهزترین و البته پرکاربردترین نوع ترازوی فرشگاهی به شمار می‌آید. تکنولوژی جدید و سودمند تعبیه سیم کارت در ترازو فروشگاهی رادین برای مدیران فروشگاه‌ها و مراکز فروش بسیار ایدئال و کاربردی است. نصب سیم کارت بر روی ترازو رادین و ارسال پیامک (SMS) به تلفن همراه مالک یا مدیر فروشگاه قابلیت منحصر به فرد و ارزشمندی است که این امکان را برای مالکان یا مدیران فروشگاه ها فراهم می‌آورد تا بدون نیاز به حضور در فروشگاه، در هر مکانی که باشند و در هر ساعت از روز بتوانند از کارکرد ترازوی رادین خود در فروشگاه مطلع شوند. ارسال گزارش پیامکی از ترازوی سیم کارت دار رادین بر روی تلفن همراه مدیر فروشگاه به صورت لحظه‌ای انجام می‌شود. به این صورت که تمامی فعالیت‌های ترازوی سیم کارت خور رادین از آغاز شروع به کار در آن روز تا لحظه ارسال پیام به صورت تجمیعی گزارش داده می‌شود. برای بهره مندی از این تکنولوژی برتر در ترازو سیمکارتی رادین ابتدا باید سیم کارتی تهیه کرده و درون پورت برد سیم کارت ترازوی رادین قرار داده شود. پس از قرار دادن سیم کارت درون پورت مخصوص به آن در ترازوی فروشگاهی رادین و تعریف شماره همراه مالک یا مدیر فروشگاه برای آن، ترازو آماده ارسال گزارش‌های پیامکی است. به همین راحتی تنها با یک سیم‌کارت و بدون نیاز به نصب نرم‌افزار خاصی می‌توان از این فناوری عالی بهره‌مند شد. گزارش‌های ارسالی از ترازوی سیمکارتی رادین شامل مواردی همچون جمع تعداد فاکتور فروش، تعداد فاکتور مرجوعی، مبلغ فروش کل، وزن کل (مجموع وزن تمام کالاهای فروش رفته)، مبلغ کل مرجوعی و تخفیف می‌شود. که باید گفت گزارشی کامل و جامع است.

پیچیده‌ترین جنبه مدیریتی فروشگاه بحث کنترل و مدیریت هزینه و درآمد و همینطور موجودی کالاهاست. هر مدیر فروشگاه یا خرده فروشی باید همواره در جریان امورات مربوط به فروشگاه خود باشد تا بتواند مدیریت را هر چه صحیح تر و بهتر انجام دهد و مدیر موفقی باشد. یک مدیر فروشگاه یا خرده فروشی باید به طور مرتب در جریان موجودی صندوق و کالای فروشگاه باشد تا بتواند برنامه‌ریزی‌های لازم را مانند زمان مناسب خرید کالای جدید، تعیین میزان تخفیف متناسب برای فروش بهتر و بیشتر کالا و... انجام دهد. ترازو سیم کارتی رادین بهترین گزینه برای مدیرانی است که نمی توانند به صورت مستمر و مرتب در فروشگاه خود حاضر شوند. همینطور ترازو سیم کارت دار رادین در مواقعی که مدیر امکان حضور در فروشگاه را ندارد و حتماً نیاز هست تا از میزان فروش و هزینه و درآمد خود مطلع شود بسیار کاربردی بوده و در کوتاه‌ترین زمان ممکن اطلاعات مورد نیاز را در اختیار مدیر قرار می‌دهد. در کل باید گفت ترازوی سیم کارتی رادین با بهره مندی از قابلیت ممتاز پشتیبانی از سیم کارت موجب شده تا حساب و کتاب فروشگاه و مدیریت دخل و خرج برای صاحبان این مشاغل به بهترین و راحت‌ترین روش ممکن به انجام برسد.

گزارش پیامکی که توسط ترازوی دیجیتال رادین ارسال می شود شبیه به پیامک‌های تراکنش بانکی است و مانند آن هم شامل هزینه می‌شود. البته هزینه برخورداری از این فناوری برتر بسیار اندک بوده و به اندازه مبلغ شارژ مصرفی سیم کارت برای ارسال پیام است و نه هزینه دیگر. سیم کارت مخابراتی برای ارسال پیام نیاز به شارژ (اعتبار ریالی) دارد و به صورت میانگین ماهانه مبلغی در حدود 5 هزار تومان برای شارژ آن هزینه می‌شود که مبلغی بسیار کم و ناچیز در ازای دریافت این خدمت بسیار ویژه و ایدئال است. مالک یا مدیر فروشگاه بدون هیچگونه محدودیت مکانی یا زمانی و تنها با تهیه سیم کارت اعتباری و شارژ آن می‌تواند از کارکرد ترازوی سیم کارتی رادین خود مطلع شده و آن را پیگیری کند. گزارش پیامکی ترازو فروشگاهی رادین بسیار کامل بوده و مطلوب هر مالک فروشگاهی خواهد بود.

انواع ترازوی سیم کارتی رادین

انواع ترازوی سیم کارتی رادین شامل ترازو سیم کارتی رادین مدل 6700 و ترازوی سیم کارتی رادین مدل 8800 با ظرفیت 40 کیلوگرم و ترازو سیم کارتی رادین مدل 8800 با ظرفیت 70 کیلوگرم است که باید گفت این‌ها مدل‌های حال حاضر ترازوی سیمکارت دار رادین هستند و در آینده‌ای نه چندان دور شاهد نمونه‌های بیشتر از ترازوی سیمکارتی رادین خواهیم بود. مدیران فروشگاه که مدل‌های بدون سیم کارت ترازوی رادین را در اختیار دارند می‌توانند با مراجعه به نمایندگی ترازوی رادین با صرف هزینه‌ای بسیار اندک ترازوی دیجیتال رادین بدون سیم کارت خود را به نمونه سیم کارتی آن ارتقا دهند. رادین به عنوان شرکتی پیشرو و به روز در صنعت ترازوی فروشگاهی همواره برای قیمت گذاری ترازوی رادین مناسب‌ترین و البته نازل‌ترین قیمت را در نظر گرفته و تعیین می‌کند. قیمت ترازوی رادین با توجه به امکانات و قابلیت‌های بی‌شمار و کاربردی آن در حد مناسب و ایده آل بوده و توانسته رضایت مشتری را از خرید ترازوی رادین در بر داشته باشد. شما خریداران عزیز می‌توانید برای طرح سوالات خود و دریافت راهنمایی و مشاوره از مشاوران و کارشناسان مجرب فروشگاه رادین گستر با ما ارتباط حاصل نمائید. مشاوران و کارشناسان رادین گستر در طول هفته و در ساعات اداری آماده خدمت‌رسانی به شما عزیزان به طرق مختلف از جمله تماس، اینترنتی و یا حضوری (در محل فروشگاه) هستند.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()