سبد خرید 0

قیمت انواع ترازوی رادین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | ﺳﻪشنبه 14 آبان 1398 در ساعت 12 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

شرکت رادین با بهره گیری از هوش مهندسین توانمند خود و همچنین با به کارگیری تکنولوژی های روز دنیا توانسته به عنوان یکی از قطب های عرصه توزین شناخته شود. این شرکت توانسته 20 مدل از ترازوی رادین را تولید و به بازار ارائه نماید. با توجه به این میزان تنوع، قیمت انواع ترازوی رادین نیز متفاوت است. این شرکت با توجه به مدل و میزان کارایی هر ترازو، قیمت انواع ترازوی رادین را مشخص می نماید. ترازوهای تولیدی شرکت رادین قابلیت توزین بین 30 کیلوگرم تا 70 کیلوگرم را دارند. برای داشتن اطلاعات جامع درخصوص هر یک از انواع ترازو رادین و همچنین اطلاع داشتن از قیمت انواع ترازوی رادین می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین گستر مراجعه کرده و کلیه اطلاعات مربوط به انواع ترازوی رادین را برای داشتن یک انتخاب درست و خرید ترازوی رادین مناسب با حرفه خود به دست آورید.

اگر بخواهیم در نگاهی کلی ترازوهای رادین را تقسیم بندی کنیم شاید بتوان آن ها را به گروه های ترازوی دیجیتال رادین، ترازوی فروشگاهی علمک دار و ترازوی بدون علمک رادین، ترازوی پرینتر دار رادین، ترازوی بارکد زن رادین و ترازوی سیمکارتی رادین تقسیم نماییم. هر کدام از دسته های ذکر شده و میزان قابلیتشان می توانند در تعیین قیمت انواع ترازوی رادین تاثیرگذار باشند. قبل از اینکه بخواهید خرید ترازوی رادین را انجام دهید بهتر است ابتدا میزان انتظاری که از یک ترازو دارید و مقدار قدرت توزین مورد نیاز خود را مشخص نمایید. فروشگاه اینترنتی رادین گستر می تواند به خوبی شما را در این امر یاری دهد. در این متن سعی داریم تا به صورت مختصر و کاربردی اطلاعاتی درباره ترازوهای رادین، نحوه انتخاب و خرید ترازو رادین و همچنین قیمت انواع ترازو رادین در اختیار علاقمندان به خرید ترازوی رادین قرار دهیم. اولین نکته ای که در این خصوص می توان گفت توصیه برای مراجعه به نمایندگی ترازوی رادین است؛ چرا که تنها در این صورت است که شما می توانید از کیفیت ترازو رادین و یا خدمات پشتیبانی آن مطمئن باشید و چه بسا قیمت انواع ترازوی رادین هم در نمایندگی های مجاز رادین بسیار مناسب تر و به صرفه تر می باشد.

اگر بخواهیم یکی از انواع ترازوی فروشگاهی رادین را به عنوان کاملترین مدل تولید شده توسط این شرکت معرفی نماییم، باید به ترازوی رادین مدل MK II اشاره کنیم. این مدل در 4 نوع با کارایی های متفاوت تولید شده است و به خوبی توانسته است از پس توزینی با دقت و سرعت قابل قبول برآید. ترازوی رادین MK II با برخورداری از امکانات پیشرفته خود مانند امکان چاپ فاکتور، لیبل و بارکد، امکان گزارش گیری، قابلیت اتصال به WIFI و LAN و با قدرت توزینی برابر با 40 کیلوگرم توانسته یک ترازوی بسیار مناسب و کاربردی برای استفاده در فروشگاه های بزرگ و زنجیره ای باشد. وجود ویژگی هایی چون امکان اتصال به کشوی پول و بارکد خوان و کارت خوان در ترازوی لیبل زن رادین می تواند در سرعت بخشیدن به روند کار نیز کمک قابل توجهی به کاربران نماید. اگر بخواهیم قیمت ترازوی وای فای رادین را با قیمت انواع ترازوی رادین مقایسه نماییم، به خوبی درخواهیم یافت که برخورداری از این میزان ویژگی، قطعا نیازمند قیمتی درخور این امکانات و قدرت و کیفیت نیز هست. بنابراین با نگاهی طرفدارانه می توان بیان داشت قیمت ترازوی رادین قابل قبول و مطلوب است. قابل ذکر است که با خرید از فروشگاه اینترنتی رادین گستر می توانید قیمت انواع ترازو رادین را در مناسب ترین شکل ممکن داشته باشید.

ترازوهای علمک دار ساده رادین مانند ترازوی علمک دار رادین مدل 1230 و ترازوی فروشگاهی رادین مدل 1240 را می توان در دسته ترازوهای میان رده تولید شده توسط این شرکت ایرانی دانست. این توضیح به هیچ عنوان به این معنی نیست که ترازوی فروشگاهی علمکدار ساده رادین از کیفیت و کارایی پایینی برخوردار است. قیمت این مدل ترازوها در مقایسه با قیمت انواع ترازوی چاپگر دار رادین قیمت پایین تری دارد و شاید بتوان این گونه بیان کرد که افرادی با درآمد پایین و میزان بودجه اندک نیز می توانند به امکان خرید تراوزی رادین در این مدل دست یابند. امکان اتصال به وای فای در برخی از ترازوهای رادین مانند ترازو رادین مدل Wifi 6700 که مدل پیشرفته ترازوی علمکدار 6700 رادین است، و ترازو فروشگاهی رادین مدل WIFI 8800، ترازو رادین 70 کیلویی که مجهز به قابلیت چاپ بارکد نیز هست، و دو نوع از ترازوهای مدل MKII رادین دیده می شود. وجود امکان اتصال به وای فای در تعیین قیمت انواع ترازوی رادین تاثیر گذار بوده و مدل هایی که از این قابلیت بهره می برند به نسبت ترازوهای ساده رادین از قیمت بالاتری برخوردار هستند.

مزایایی که اتصال به وای فای می تواند برای ترازوی رادین به دنبال داشته باشد را می توان به طور مختصر به این شرح بیان کرد، ویژگی اتصال به وای فای می تواند ترازو را قابل اتصال به سیستم هایی مانند لپ تاپ نماید که می تواند به آسانی به روزرسانی ترازوی رادین را انجام دهد. همچنین امکان کدگذاری ترازو به وجود آمده و از طریق سرور کاربر می تواند ترازو را قفل کرده و یا حتی پیام هایی برای آن ارسال نماید که این پیام ها در صفحه نمایشگر ترازو قابل رویت خواهند بود. این ها تنها برخی از ویژگی های کاربردی مزیت استفاده از وای فای می باشد. برای داشتن اطلاعاتی جامع تر می توانید با مراجعه به قسمت معرفی این مدل ترازوهای رادین در فروشگاه اینترنتی رادین گستر به اطلاعات کاملتری دست یابید.

قیمت انواع ترازو رادین با در نظر گرفتن قابلیت های دیگری که علاوه بر برخورداری از امکان اتصال به وای فای دارد، قیمت گذاری خواهد شد. به طور حتم ترازوهای رادین با کارایی بیشتر از قیمت بالاتر، و ترازوهای ساده تر از قیمتی پایین تر بهره خواهند برد. اگر سری به فروشگاه اینترنتی رادین گستر بزنید قطعا در لیست محصولات این شرکت جدیدترین ترازوی رادین را خواهید دید. ترازوی سیمکارتی رادین جدیدترین تولید این شرکت است، که می توان گفت شرکت رادین تنها ابداع کننده آن در خاورمیانه بوده و با ارائه آن توانسته بار دیگر در بازار توزین حرفی برای گفتن داشته باشد. چه بسا قیمت انواع ترازو رادین نیز به نسبت همنوع های خود از وضعیت مطلوبی بهره مند باشد. نمایندگی رادین مفتخر است تا ترازوی سیمکارتی رادین را با کیفیتی بسیار بالا در اختیار کاربرانی که قصد خرید ترازوی رادین را دارند قرار دهد.

سیمکارتی بودن ترازو می تواند مزایای بسیار چشم گیر و قابل توجهی را برای استفاده کننده به دنبال داشته باشد. پس از قرار دادن سیمکارت در ترازوی سیمکارتی رادین با فعال کردن کلید گزارش، ترازو می تواند بدون محدودیت زمان و مکانی، گزارشات لحظه ای را از عملکرد ترازو در قالب پیام به تلفن همراه مدیر فروشگاه ارسال نماید و نیازی به حضور مدیر جهت رسیدگی به امور این چنینی در فروشگاه نخواهد بود. این قابلیت هزینه ای غیر از شارژ سیمکارت برای کاربر به همراه نخواهد داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیمت ترازوی سیمکارتی رادین می توانید به فروشگاه اینترنتی رادین مراجعه نمایید.

این نکته را فراموش نکنید که تنها راهی که می توانید قیمت انواع ترازوی رادین را در مطلوب‌ترین وضعیت ممکن داشته باشید مراجعه به نمایندگی ترازوی رادین خواهد بود. به دلیل متنوع بودن انواع ترازوی رادین ممکن است حواشی بازار سیاه اطراف آن را بگیرد که با خرید ترازوی رادین از فروشگاه اینترنتی رادین گستر و یا نمایندگی های مجاز رادین می توانید مانع از گرفتار شدن در نوسانات خارج از کنترل قیمت ترازوی رادین شوید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()