سبد خرید 0

معرفی ترازوهای رادین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | شنبه 12 مرداد 1398 در ساعت 10 : 52 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

ترازو ابزاری است که از گذشته تاکنون یکی از ضروریات زندگی اجتماعی بشر در داد و ستدهایش بوده است. به تدریج و با گذر زمان ترازوها از ظاهر ساده خود فاصله گرفتند و توانایی آنها در سنجش و دقت اندازه گیری بسیار بالاتر رفت، به طوریکه که در عصر دیجیتال امروز هر کسب و کاری ترازوی مختص خود را دارد. در کشور ما هم شرکت های بسیاری در صنعت توزین فعالیت می کنند، که یکی از خوش نام ترین آنها گروه صنعتی رادین می باشد که سالهاست در ساخت انواع ترازو دیجیتال فعالیت می کند.

انواع ترازوی رادین

گروه تجاری رادین از سال 1389 فعالیت خود را در صنعت توزین دیجیتال آغاز نموده است. انواع ترازوی دیجیتال رادین در چهار گروه، تحت عنوان های ترازو ساده ، ترازو لیبل پرینتر، ترازو پرینتردار و صندوق فروشگاهی جای می گیرند، که هر کدام شامل زیر مجموعه های خاص خودشان هستند. ظرفیت توزین در انواع ترازوی رادین بین 30 تا 70 کیلوگرم است، که به علت دقت بالا و وجود نمایشگر دوطرفه ایده آل برای اکثر سوپرمارکت ها، قنادی ها، میوه فروشی ها و فروشگاه های مواد غذایی می باشد. لازم به ذکر است که گستره دقت توزین در ترازو رادین از 2 گرم آغاز و تا 10 گرم ادامه دارد و در ردیف دقیق ترین ترازوهای فروشگاهی قرار می گیرند. گروه صنعتی رادین یکی از شرکت های تولید کننده انواع ترازوی دیجیتالی می باشد که تولیداتش در بازارهای خرده فروشی و فروشگاه ها جایگاه ویژه ای دارد. قیمت ترازو دیجیتال رادین با توجه به این که ساخت داخل کشور می باشد و در تولید آن از قطعات داخلی استفاده شده است، بسیار مناسب تر از برندهای متفرقه است.

ترازو لیبل پرینتردار رادین در دو مدل با ستون و بدون ستون (علمک دار و بدون علمک) به بازار عرضه شده، که از ویژگی های اصلی آن می توان امکان ارائه خدمات به 3 مشتری به طور همزمان، دقت توزین در سه سطح متفاوت، قابلیت پارسنگ، مجهز به چاپگر و امکان چاپ بارکد به همراه لیبل و بارکد را نام برد.

تنوع ترازوی پرینتردار رادین به 8 عدد می رسد، که در سه طرح 1230 ،6700 و 8800 با توان های توزین متغیر در بازه 40 و 70 کیلوگرم به بازار عرضه شده است. از محبوب ترین طرح های ترازوی پرینتر دار می توان به چهار طرح ویژه تحت نام های ترازو رادین 6700 پلاس، ترازوی رادین 6700 وای فای، ترازوی رادین 8800 پلاس و ترازوی رادین 8800 وای فای اشاره کرد. از جدیدترین محصولات تولیدی شرکت صنعتی رادین، می توان ترازوهای سری PLUS را نام برد که شامل ترازوی 6700 PLUS رادین و ترازوی 8800 پلاس می شود. نسل جدید انواع ترازو فروشگاهی رادین از سری PLUS دارای ویژگی هایی چون توزین در ظرفیت های 40 و 70 کیلوگرم، دقت اندازه گیری در بازه 5،2 و 10 گرم، حافظه جانبی 4GB، اتصال به پورت های ورودی و خروجی متعدد و بسیاری صفات خاص و متمایز دیگر که در این مطلب نمی گنجد، این ترازو ها را به محبوب ترین و قدرتمند ترین ترازوی فروشگاهی تبدیل می کند.

ترازوی ساده رادین که به چهار گروه 1204, 5600, 1240 و w1204 اشاره کرد که فاقد فیش پرینتر و چاپگر هستند، به همین دلیل است که قیمت این ترازوهای دیجیتال پایین تر انواع دیگر می باشد. صندق فروشگاهی رادین در دو طرح RC6000 و RC 7000 تولید و به بازار عرضه شده است، و از کیفیت ساخت بسیار بالایی برخوردار هستند و به تنهایی تمام احتیاجات یک فروشگاه را پاسخ می دهند.

قیمت ترازو رادین

گروه صنعتی رادین با یک دهه فعالیت در عرصه توزین و ساخت انواع ترازو دیجیتالی به یکی از نام های شناخته شده در صنعت ترازو فروشگاهی تبدیل شده است. از صفات مشترک تمامی ترازو های رادین می توان کیفیت بالای ساخت، نمایشگر دو طرفه LED، دقت بالا، باتری قابل شارژ، حافظه های داخلی و جانبی با ظرفیت بسیار بالا و... را نام برد. نمایندگی رادین گستر از معتبرترین نمایندگی های کشور می باشد، که با مراجعه به آن می توانید لیست قیمت ترازو رادین را مشاهده نمایید، و با بهترین قیمت ترازوی رادین مورد نظر را سفارش دهید. با خرید ترازوی رادین از نمایندگی رادین گستر از امتیازاتی مانند سفارش ساده، سهولت دسترسی، قیمت مناسب، ضمانت یک ساله و 10 سال خدمات پس از فروش بهره می برید.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()