سبد خرید 0

خرید ترازوی رادین

10 / 10
از 1 کاربر
« بازگشت به لیست مقالات | دوشنبه 14 مرداد 1398 در ساعت 16 : 27 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

خرید ترازوی رادین

رادین نام تجاری شرکت آروین دوساری است که برندی ایرانی در صنعت طراحی و ساخت ترازوی فروشگاهی می باشد. این برند ایرانی فعالیت خود را در زمینه ترازوی فروشگاهی از سال 1389 آغاز نموده و پس از نزدیک به 10 سال هم اکنون ترازوی رادین جزو برندهای معتبر و پرفروش ترازوی فروشگاهی به شمار می آید. انواع مدل های ترازوی رادین، مدل 6700، مدل 8800، مدل Plus 6700، مدل Plus 8800، ترازو رادین 1204، مدل WiFi 8800، مدل W 1204، مدل MK II، مدل 5600، مدل 1240، مدل 1230، مدل MK II، مدل 1204 و مدل WiFi 6700 می باشند که هر یک در انواع و نمونه های مختلف از نظر شکل ظاهری، امکانات و همچنین ظرفیت توزین طراحی و ساخته شده اند. در میان این مدل ها 3 مدل ترازو رادین 6700 پلاس و مدل ترازوی بارکد زن 8800 و همچنین ترازوی فروشگاهی رادین 8800 از جدیدترین تولیدات رادین بوده که علاوه بر تجهیزات و امکانات کامل قابلیت اتصال به شبکه از طریق WiFi برای این مدل ترازوها تعریف شده که بر امتیازات ترازوی رادین افزوده و جزو مدل های برتر ترازوی رادین محسوب می شوند.

قیمت ترازوی رادین

قیمت گذاری کالا معمولاً برحسب نوع کالا، مرغوبیت و کیفیت کالا، محل تولید کالا و میزان تخصص به کار رفته در ساخت آن تعیین می گردد. شرکت رادین با در نظر گرفتن تمامی موارد ذکر شده و نیز بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا بسیاری از هزینه های اضافی در خط تولید محصولات خود را بامهندسی بسیار عالی و نهایت دقت حذف کرده و به ازای آن روز به روز بر کیفیت تولیدات خود می افزاید. رادین در قیمت گذاری نیز همواره رضایت مشتری را در نظر داشته و قیمت گذاری بسیار مناسبی برای محصولات خود انجام داده است. قیمت ترازو رادین نسبت به سایر ترازو های خارجی بسیار مناسب و مقرون به صرفه بوده کما اینکه کیفیت ترازوی رادین نیز از سایر ترازو های خارجی بهتر نیز می باشد. به عنوان مثال قیمت ترازوی رادین 8800 که یک ترازوی فوق حرفه ای و پیشرفته می باشد نسبت به مورد مشابه آن که تولید برند خارجی است بسیار کمتر و کیفیت آن نسبت به مشابه خارجی بسیار بهتر و بیشتر می باشد.

خرید ترازوی رادین

خرید ترازوی رادین به غیر از اینکه یک محصول با کیفیت وطنی است؛ از لحاظ هزینه نیز بسیار به صرفه می باشد. قیمت ترازوی _ دیجیتال رادین در مقابل کیفیت بسیار عالی آن بسیار استثنایی و درخور توجه است که این موضوع با نگاهی به لیست قیمت ترازوی رادین و مقایسه آن با نمونه های مشابه خارجی به صورت کاملاً واضح مشخص است. جهت تحقق شعار حمایت از تولید ملی خرید ترازوی رادین که یک تولید کاملاً ایرانی بوده و از صفر تا صد آن در ایران انجام شده است برای مشتریان ایرانی که به کشور خود و پیشرفت هر چه بیشتر آن توجه دارند لازم بوده و بر خرید محصول خارجی ارجعیت دارد. خرید ترازوی رادین علاوه بر حمایت از تولید ملی باعث امید بخشیدن به تولید کنندگان ایرانی این محصول جهت ادامه راه خود و خدمت رسانی هرچه بیشتر و بهتر به ایرانیان عزیز می شود تا با توسعه محصولات خود زمینه برای اشتغالزایی هر چه بیشتر ایرانیان عزیز فراهم آید.

نمایندگی ترازوی رادین

ترازوی رادین دارای دفترچه راهنمای فارسی بوده و تمامی توضیحات نظیر تنظیمات ترازوی رادین و نحوه کاربری آن در دفترچه راهنما آورده شده که به غیر از آن در صورت نیاز به هرگونه راهنمایی و مشاوره از جمله نحوه تنظیمات ترازوی رادین و غیره نمایندگی رادین گستر با مشاوران متخصص و مجرب خود در خدمت مشتریان عزیز میباشد. رادین گستر به عنوان نمایندگی رسمی شرکت رادین فعالیت داشته و تمامی تولیدات این برند معتبر و متخصص را در معرض خرید مشتریان گرامی قرار داده است. تمامی خدمات پس از فروش ترازوی رادین از جمله تنظیمات ترازوی رادین و سایر خدمات مربوطه توسط نمایندگی ترازوی رادین به آدرس radingostar.com برای مشتریان عزیز انجام می پذیرد.

ارسال نظر

نام شما :
ایمیل :
تلفن تماس :
متن پیغام :
نمایش همه
علاقه مندی ها ()